×
  • ورود ثبت نام فراموش کرده ام

آخرین اخبار داخلی و خارجی

آشنایی با اتوماسیون سفارش خدمات آزمایشگاهی ICAN
اخبار مرکز 6 مرداد 741

آشنایی با اتوماسیون سفارش خدمات آزمایشگاهی ICAN

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی در راستای تسهیل دسترسی متقاضیان به خدمات آزمایشگاهی و ساخت و تولید اقدام به راه‌اندازی اتوماسیون خدمات خود کرده است. به کمک این سیستم متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت درخواست، تحویل نمونه، پرداخت هزینه و دریافت نتایج خود اقدام کنند.

ICAN به کمک تجهیزات موجود در پلتفرم فناوری خود، خدمات آزمایشگاهی و ساخت و تولید را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. متقاضیان می‌توانند با توجه به روال سیستم اتوماسیون مربوطه نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند. در ادامه به روال اداری مربوطه اشاره می‌شود.
۱-    مراجعه به وب‌سایت رسمی ICAN، بخش خدمات توسط متقاضی
۲-    انتخاب خدمت مربوطه و درخواست خدمت توسط متقاضی
۳-    مطالعه شرایط دریافت خدمت و ثبت درخواست خدمت توسط متقاضی
۴-    تکمیل فرم درخواست مربوطه توسط متقاضی (به صورت حضوری نیز امکان‌پذیر است)
۵-    امکان‌سنجی ارائه خدمت با توجه به تجهیزات موجود توسط کارشناس پلتفرم
۶-    ثبت نتیجه مربوطه و هزینه/زمان موردنیاز در صورت امکان‌پذیری توسط کارشناس پلتفرم
۷-    تماس با متقاضی و دریافت نمونه موردنظر توسط کارشناس پلتفرم
۸-    دریافت ۵۰ درصد مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت و به صورت آنلاین از متقاضی (رابط کاربری)
۹-    انجام خدمت
۱۰-    دریافت هزینه کامل خدمت و تحویل اطلاعات به متقاضی
۱۱-    ارسال فاکتور / نمونه برای متقاضی
اینفوگراف زیر مراحل ذکرشده در بالا را نشان می‌دهد.

 

نظـــرات