خانه
برنامه آکام
زیرساختها
فضای کار
وبلاگ
درباره
تماس
خانه
برنامه آکام
زیرساختها
فضای کار
وبلاگ
درباره
تماس
Linkedin
آدرس ایمیل یا شماره تلفن
کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
ورود
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.
خانه
برنامه آکام
زیرساختها
فضای کار
وبلاگ
درباره
تماس
خانه
برنامه آکام
زیرساختها
فضای کار
وبلاگ
درباره
تماس
جستجو کردن
جستجو کردن
Close this search box.
حساب کاربری
فرم ثبت نام کمپ صنعتیسازی ICAN - کپی
نام ثبتی شرکت:
شماره ثبت:
نوع شرکت:
تاریخ شروع فعالیت:
محل استقرار:
محل اجرای طرح:
شتابدهنده
مرکز رشد یا پارک
فضای کار اشتراکی
دفتر کار شخصی
هنوز به صورت متمرکز در جایی مستقر نیستیم.
سایر موارد
در حال حاضر با کدام شتابدهنده، مرکز رشد یا مرکز توسعه کسبوکار در حال همکاری هستید؟
وضعیت شرکت را مشخص نمایید:
دانشبنیان نیست
دارای تاییدیه دانشبنیان تولیدی نوع 1
دارای تاییدیه دانشبنیان نوپا نوع 1
مستعد دانشبنیان
دارای تاییدیه دانشبنیان تولیدی نوع 2
دارای تاییدیه دانشبنیان نوپا نوع 2
در رابطه با وضعیت حال حاضر کسبوکار خود، لطفا یک یا چند مورد از موارد زیر را انتخاب نمایید:
قرارداد همبنیانگذاری دارم
درصد سهامداران مشخص شده است
ساختار سازمانی شکل گرفته و وظایف اعضای تیم مشخص است
ساختار نیازسنجی و رضایت مشتریان وجود دارد
مجوزها و تاییدیههای لازم اخذ شده است
سرمایه جذب شده است
برنامه کسبوکار مدون شده است
ساختار پویا برای نوآوری و توسعه محصول در کسبوکار وجود دارد
استراتژی و مسیر رشد و توسعه کسبوکار مشخص است
اطلاعات اعضای تیم
ترکیب سهامداران شرکت:
نام محصول:
محصول خود را در یک پاراگراف معرفی کنید (با اشاره به مسائل و چالشهایی که از طریق این محصول میتوان بر آن فائق آمد):
حوزه صنعتی:
الکترونیک
انرژی، نفت، گاز و صنایع وابسته
بهداشت، دارو و سلامت
رنگ، پوشش و پلیمر
صنایع غذایی، کشاورزی و آب
عمران و ساختمان
نساجی و پوشاک
مواد اولیه و صنایع شیمیایی
ملزومات صنعتی
وضعیت فعلی محصول شما کدام است:
تحقیقات اولیه
ایدهپردازی و تحقیقات کاربردی
اثبات کارایی در آزمایشگاه
ساخت نمونه اولیه یا آزمایشگاهی (پروتوتایپ)
ساخت محصول قابل فروش (MVP)
ساخت محصول نهایی/راه اندازی خط نیمهصنعتی
فروش اولیه و بازخورد مثبت و تایید مشتری
اسکیل آپ/ تولید صنعتی
فروش پایدار محصول صنعتی
توسعه سبد محصولات
تاریخچه و وضعیت فعلی طرح (شامل نتایج مراحل پژوهشی طرح در شرکت و سازمانهای تاییدکننده) چیست؟
آیا محصول شما تاییدیه نانومقیاس دارد؟ ارتباط محصول شما با فناوری نانو چیست؟
در رابطه با وضعیت حال حاضر تطابق محصول شما با مشتری، لطفا یک یا چند مورد از موارد زیر را انتخاب نمایید:
شما یک نیاز را در بازار حس میکنید
شما میتوانید نیاز را توصیف کنید اما شواهد و مدارکی برای آن ندارید
نیازهای دقیق مشتری را شناسایی کردهاید
محصول شما منطبق بر نیازهای مشتری است
تست بازار انجام و نتیجه مثبت دریافت شده است
فروش در مقیاس کوچک داشتهاید
قیمتگذاری صورت گرفته است و فروش در حجم بالا داشتهاید
مشتریان از مصرف محصول ابراز رضایت کردهاند
خط فروش پایدار (فروش ثابت یا روبه رشدی دارید)
در بازار خود پیشرو و شناخته شده هستید
مشتری و مخاطب اصلی محصول شما چه کسانی هستند:
رفع کدام مسئله برای مشتریان شما اهمیت دارد؟ چرا و چه میزان؟
آیا تاکنون محصول شما در یک واحد صنعتی و یا نیمه صنعتی و یا توسط یک مشتری استفاده شده است؟ در صورت مثبت بودن ضمن معرفی آن، نتیجه مربوطه را نیز بیان نمایید.
اندازه بازار:
میزان نیاز، میزان واردات و تولید پنج سال گذشته محصول/ خدمت در کشور:
رقبای اصلی کسبوکار خود را نام ببرید: (3مورد)
چه فرصت و تهدیدهایی برای بازار پیشروی کسبوکار شما وجود دارد:
نمونههای مشابه / جایگزین را نام ببرید و در یک جدول، قیمت و کیفیت محصول تولیدی را با نمونههای تجاری مقایسه نمایید:
بارگذاری فایل جدول
مزیتهای رقابتی کسب و کار خود را شرح دهید:
برآورد قیمت فروش و نحوه قیمتگذاری:
ظرفیت پیشبینی شده از سهم شرکت در بازار:
درحال حاضر روند بازاریابی و فروش محصول در شرکت شما چگونه است؟
مدل کسبوکار شما و برنامه شما برای تجاری سازی و توسعه محصول و مدل درآمدزایی از این طرح چیست؟
میزان فروش حجمی و ریالی شرکت شما از محصول نانویی و کل فروش شرکت در سال گذشته چقدر بوده است؟
پیشبینی هزینهها در مراحل مختلف توسعه کسب وکار شما چگونه است؟
تامین مالی طرح شما از ایده تا کنون، از چه منابعی و چه میزان بوده است؟
در صورت نیاز به تامین مالی، چه میزان سرمایه لازم دارید و برنامه شما برای تامین سرمایه درخواستی چیست؟
مذاکرات یا قراردادهای انجام شده در خصوص محصول/ خدمت:
استانداردها و مجوزهای اجباری و اختیاری برای تولید و فروش این محصول چیست و شما کدام را دریافت کردید؟
بارگذاری مدرک استاندارد یا مجوز
چالشهای کلیدی در تجاری سازی محصول و گلوگاههای اصلی افزایش مقیاس کسبوکار شما چیست: (فنی، اجرایی، بازار و فروش، مالی، تامین مواد اولیه، تجهیزات خاص، چالش تولید در مقیاس بالا و …)
ارسال